Subject: Kutse osalema ringbiomajanduse küsitluses
From: "Katrin Kepp" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 15:19:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea kolleeg,

Euroopa Liidu Horisont programmi toel elluviidava  BOOST4BIOEAST projekti
<https://bioeast.eu/objectives/>  raames uuendab ringbiomajanduse
endendamise algatus BIOEAST <https://bioeast.eu/>  oma strateegilist
teadus- ja innovatsiooni tegevuskava (SRIA), et paremini arvestada Kesk-
ja Ida-Euroopa muutuvate prioriteetidega.

Sisendi kogumiseks korraldatakse veebiküsitlus kõigis 11 BIOEASTi riigis.
Vastama on oodatud erinevad ringbiomajandusega seotud sihtgrupid.

Küsitluse eesmärk on kaardistada teadus- ja innovatsioonivajadusi seitsmes
põhivaldkonnas: agroökoloogia, biopõhised materjalid, bioenergia, haridus,
toidusüsteemid, metsandus ja magevesi.

Palume Sul panustada SRIA uuendamisse, täites küsitluse hiljemalt 01.
septembriks 2025.

LINK
<https://forms.cloud.microsoft/Pages/ResponsePage.aspx?id=q0g1anB1cUKRqFja
AGlwKb9A_C6oYqVClVJOB9yUCpdURDZQNUVRM1ZaWExPTlA2ODZPUjc0MUtNSy4u>
KÜSITLUSELE

Küsitluse täitmine võtab aega vaid 10–15 minutit. Lingilt leiad kogu
vajaliku taustainfo ja lisamaterjalid inglise keeles. Soovitame eelnevalt
tutvuda SRIA esimese versiooniga, kuna eesmärk on olemasolevaid teemasid
täiendada ja ajakohastada.

Küsitluse tulemused aitavad kujundada uuendatud temaatilisi prioriteete
ning toetavad riiklike ringbiomajanduse strateegiate, ELi poliitikate ja
rahastusraamistikega kooskõlastamist.

Täname Sind panuse eest!

Parimate soovidega,

Eesti BIOEAST HUB meeskond

*************

Dear Colleague,

Under the framework of the  <https://bioeast.eu/objectives/> BOOST4BIOEAST
project, the  <https://bioeast.eu/> BIOEAST Initiative is updating its
current
<https://bioeast.eu/knowledge-platform/bioeast-strategic-research-and-inno
vation-agenda-sria-2022-2/> Strategic Research and Innovation Agenda
(SRIA) to better address the evolving priorities of Central and Eastern
Europe.

The revision is a complex process comprised of several steps. After a
thematic workshop at the BIOEAST Bioeconomy Conference, we are now
conducting an online survey to collect input from national stakeholders
across all 11 BIOEAST countries. The questionnaire focuses on key research
and innovation needs within the SRIA’s seven Core Thematic Areas:
Agroecology, Bio-based Materials, Bioenergy, Education, Food Systems,
Forestry, and Freshwater.

Please contribute to the shaping of SRIA priorities, themes and topics by
filling in the online questionnaire at the link below by August 31, 2025:

https://forms.cloud.microsoft/Pages/ResponsePage.aspx?id=q0g1anB1cUKRqFjaA
GlwKb9A_C6oYqVClVJOB9yUCpdURDZQNUVRM1ZaWExPTlA2ODZPUjc0MUtNSy4u

Completing the survey takes only 10–15 minutes, and you will find all the
necessary background information and additional resources to assist you at
the link as well. Nevertheless, we recommend reviewing the first SRIA
document beforehand, as the goal is to update and complement the existing
topics.

The results will inform the updated thematic priorities and greatly
support alignment with national bioeconomy priorities and strategies, EU
policies, and funding frameworks.

Thank you for your time and support!

Heade soovidega

Katrin Kepp

-------------------------------------------------------

Innovatsiooni ja teadmussiirde osakonna ning

biomajanduse arenduskeskuse juhataja (PhD)

Eesti Maaülikool

Telefon: +372 56157938

e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]